8 Aralık 2011 Perşembe

İçimi rahatça dökebileyim diye!

Yeni bir blog açtım, çünkü 2 seneden fazladır varolan blogumu artık ailem, eski iş arkadaşlarım bile biliyor. Bu da benim gizli blogum olsun, aklımdan geçen ne varsa yazayım, içimi olduğu gibi dökeyim, kirleri arındırayım istedim. İşte ne bileyim, herşey mükemmel gitmiyor herkesin hayatında, e diğer bloga da içimi döksem herhalde herkes "ıyy zavallı loserr" diye dalga geçecekti belki de. Hem de kimselere söyleyemediğim şeyleri bloga açıp saçamayacaktım, yine Azra Akın'ın "ıhıhıhh 32 diş" maskesi gibi gözler olabildiğine kısık çok nazik bir edayla, kasım kasım kasılarak blog yazacaktım.
Şimdi burası da olduğu için burada istediğim kadar içimi döküüüp, diğer bloga rahatlamış bir şekilde yazabilirim. Sanatsal faaliyetlerime kaldığım yerden devam edebilirim. Kendimi olabildiğince bu blogavurarak, belki de yaşamın zorluklarını az da olsa hafifletebilirim. Denemeye değer sanki?

Hiç yorum yok: